熱愛発覺

【刺客列传】【齐蹇】论载入史册名场景BGMの兼容性

天基国家制糖厂来给旁友们发糖啦!~
说起来你可能不信,是图先动的手🙄
你们真的不觉得3p神污???
我的脑内已经飙起惹一辆嘎吱作响的破车

我们煎饼眼含热泪,和小齐执手相看,嘴角上扬。

我不懂,真的不懂【手动再见


将军os:我想,这大概是我拥有的最好的。

然后煎饼解了将军的战袍,小心又虔诚地挂起来,如世人对待心爱之物那样。

所有的爱都来自他。

将军的一颗心颤抖着,酥酥麻麻。

有人说爱是克制,他便连手也不敢动,煎饼眼睛里的星星太美,美的他想用最精美的容器收藏起来。

如果他的心能装得下。

他说:爱我吧。

他答:?

“嗯,我爱你啊。”


真是一个吼甜吼甜的意(非)识(主)流惹🙄

The Best Mistake I've Ever Made
演唱:王若琳

【小齐视角】One step too far
多走了一步
All at once I'm falling
我的情感失控
Just like a star
像一颗星
I'm burning for you
我为你发光发热
Thought I could keep myself from feeling this way
自以为可以逃避这样的感觉
I guess that was my first mistake
我猜那就是我的第一个错误
Cause suddenly I'm walking
突然见我穿过
Down a dark street to your door
幽暗的街道走到你的门前
Wanting you is driving me insane
对你的渴望让我疯狂
And now my feet are standing
如今我来到了一个
Where they've never stood before
未曾去过的地方
Guided by a twist of fate
是命运的安排
If I lose myself with you tonight
如果今夜我和你一起失陷
Fall apart or hold on tight
分手或是相守
Wrong or right I won't be afraid
对或错我都不会害怕
Cause even if my heart should break
就算会心碎 我也无所谓
You'd be the best mistake I ever made
因为你是我犯下 最美丽的错误
I'm in your room
我就站在你的房间里
【重叠视角】Now there's no denying
现在,无法掩饰
What's in your eyes
你的眼神
When I look at you
当我看着你
To shadows talking but they don't make a sound
我们的影子无声的倾诉着
Words have lost their meaning now
所有的言语都失去意义
And the air has turned electric
爱的空气四处弥漫
Now I know the time is right
爱的时候已经来临
【煎饼视角】To put myself into your hands
将我自己交给你
And suddenly I'm shaking
突然间我全身颤抖
As your fingers touch my skin
当你的指尖划过我的肌肤
I don't need to understand
一切尽在不言中
But If I lose myself with you tonight
如果今夜我和你一起失陷
Fall apart or hold on tight
分手或是相守
Wrong or rightI won't be afraid
对或错我都不会害怕
Cause even if my heart should break
就算会心碎 我也无所谓
You'd be the best mistake I ever made
因为你是我犯下最美丽的错误
【重叠视角】And if tomorrow proves me wrong
如果明天能证明错的人是我
I swear I don't belong
我发誓我若不属于你
I know I'll carry on
我会好好往前走
So I will lose myself and bare my soul
所以我献上赤裸的灵魂
Take this chance cause heaven knows
冒个险吧因为天知道
I'm so far gone, my choice is made
在我心中早已做了决定
And even if my heart should break
就算心碎 我也无所谓
When I lose myself with you tonight
如果今夜我和你一起失陷
Fall apart or hold on tight
分手或是相守
Wrong or rightI'll always say
对或错我一定会说
You're the best mistake I ever made
因为你是我犯下最美丽的错误
You're the best mistake I ever made
因为你是我犯下最美丽的错误
You're the best mistake I ever made
因为你是我犯下最美丽的错误


那一夜,或许永远没有下文。
后来的后来,什么都没有发生。
像是一场春色无边的绮梦,艳丽却无望,想紧握在手心。
终是徒留我一人在梦里。


。。。我他妈到底在写什么???
别信我,我有毒【手动挥

评论(3)
热度(13)

熱愛発覺

这下麻烦了,你连哭都好看。

© 熱愛発覺 | Powered by LOFTER